Coaching pentru Performanta si Armonie


Go to content

Main menu:


Sportivi

Performanta sportiva > Stagii de pregatire

Marat Safin

Program pentru sportivi, primele 4 module

Modulul I: Antrenamentul mental. Motivatia
Durata: 6 ore.
Obiectivele: Prezentarea generala a antrenamentului mental. Autoevaluare si autocunoastere. Importanta motivatiei. Stabilirea obiectivelor personale.
Continutul
1.Introducere. Frumusetea si avantajele tenisului. Secvente cu mari campioni.
2.Cea mai întâlnita întrebare: „De ce la antrenament joc mai bine decât la meci?”
3.De ce tenis?
4.Dimensiunile tenisului: tehnica, tactica, pregatirea fizica, latura psihologica si echilibrul în viata.
5.Teste psihologice. Discutii. Când ati dat ultima data teste la pregatirea fizica si la tehnica? Dar testele medicale?
6.Prezentarea generala a deprinderilor mentale (motivatia, gestionarea emotiilor, încrederea, gândirea constructiva, concentrarea, entuziasmul si dragostea pentru tenis) si tehnicile antrenamentului mental (stabilirea obiectivelor, asigurarea ambiantei stimulative, autosugestia, controlul mobilizarii, vizualizarea, rutinele de pregatire a meciului sau punctului, strategiile cognitive si antrenamentul atentiei).
7.Stabilirea obiectivelor.
8.Angajamentul. „Contractul” cu sine, cu antrenorul, cu preparatorul fizic si cu parintii.
9.Regulile si importanta lor. Disciplina autoimpusa.
10.Jurnalul: importanta de a tine o evidenta a reusitelor zilnice.
11.Tehnici de automotivare.

Modulul II: Motivatia (continuare), încrederea si gândirea constructiva.
Durata: 6 ore.
Obiectivele: Evaluarea progresului facut relativ la obiectivele personale. Însusirea elementelor relevante referitoare la încredere. Rolul gândirii constructive. Antrenamentul gândirii constructive.
Continutul:
1.Obiectivele personale, jurnalul reusitelor. Evaluarea progresului. Discutii.
2.Gândirea constructiva.
3.Rutinele. Jocuri de rol.
4.Autosugestia.
5.Exercitii.

Modulul III: Gestiunea emotiilor
Durata: 6 ore.
Obiectivele: Însusirea notiunilor de baza referitoarea la emotii. Antrenamentul respiratiei pentru gestionarea emotiilor. Însusirea tehnicilor de relaxare si a vizualizarii.
Continutul:
1.Emotiile pozitive, emotiile negative si atitudinea noastra fata de acestea.
2.Tehnici de respiratie.
3.Simtim – gândim – actionam – gândim – simtim ...
4.Tehnici de relaxare.
5.Vizualizarea.
6.Exercitii.

Modulul IV: Concentrarea
Durata: 6 ore.
Obiectivele: Perfectionarea concentrarii.
Continutul:
1.Definitia.
2.Ce ne ajuta sa ne concentram?
3.Ce ne împiedica sa ne concentram?
4.Meciul exterior versus meciul interior.
5.Exercitii de concentrare.



Acasa | Despre | Coaching | Performanta sportiva | Performanta profesionala | Resurse | Contact | Site Map


Sub-Menu:


Back to content | Back to main menu