Coaching pentru Performanta si Armonie


Go to content

Main menu:


Formare profesionala

Performanta profesionala

Dezvoltarea relationala si comunicare interpersonala

Durata 30 de ore din care 15 teorie si 15 practica
Obiectivele generale

  • La finalul cursului toti participantii vor:
  • fi capabil sa identifice principalele tipuri de interactiune verbala;
  • fi capabili sa înteleaga importanta comunicarii ca proces, atât personal, cât si în cadrul organizational;
  • dezvolta capacitatea de a implementa o comunicare autentica bazata pe valori sanatoase;
  • fi capabili sa îsi monitorizeze si sa îsi adapteze propria comunicare conform cerintelor situationale;
  • dobândi capacitatea de a relationa adecvat în situatii diverse, atât în cadrul profesional, cât si în cel personal;
  • dezvolta capacitatea de a identifica principalele situatii de conflict si de a utiliza tehnici adecvate de solutionare a lor;
  • dobândi metode practice de gestionare eficienta a procesului comunicarii în cadrul organizatiei;
  • perfectiona capacitatea de a oferi un feedback constructiv;
  • dezvolta capacitatea de a motiva si a determina initiativa;
  • dezvolta abilitatile de a comunica în echipa;
  • dezvolta capacitatea de a comunica în public.


Continutul

  • notiunile generale;
  • morala si etica în comunicare;
  • motivatia si comunicarea;
  • ascultarea activa;
  • feedback-ul constructiv;
  • folosirea eficienta a întrebarilor;
  • comunicarea în echipa;
  • comunicarea publica eficienta;
  • grile de lectura pentru o comunicare eficienta: initiere în Analiza Tranzactionala si Process Communication Management;


Competente antreprenoriale

Modulul DEZVOLTAREA RELATIONALA
Durata 30 de ore din care 15 teorie si 15 practica
Obiectivele generale
La finalul cursului toti participantii vor:

  • dobândi capacitatea de a constientiza valorile etice si de a promova un bun management;
  • fi capabili de a implementa un cadru profesional bazat pe responsabilitate si respect;
  • dezvolta capacitatea de a relationa adecvat în situatii diverse, atât în cadrul profesional, cât si în cel personal;
  • dezvolta capacitatea de a identifica principalele situatii de conflict si de a utiliza tehnici adecvate de solutionare a lor;
  • dezvolta atitudinii proactive în viata personala si sociala;
  • dezvolta capacitatea de a motiva si a determina initiativa;
  • dezvolta capacitatea de a oferi feedback constructiv;


Modulul LUCRUL ÎN ECHIPA – COLABORARE SI COEZIUNE PENTRU CRESTEREA PERFORMANTEI
Durata 50 de ore din care 25 teorie si 25 practica
Obiectivele generale
La finalul cursului toti participantii vor:

  • dezvoltarea abilitatii de a lucra într-o echipa performanta;
  • prezenta elementele de baza ale unei echipe performante;
  • identifica rolurile dintr-o echipa performanta;
  • dezvolta capacitatea de a lucra atât individual cât si în colaborare cu echipa;
  • dezvolta capacitatea de a organiza, a delega si a comunica în echipa;
  • dobândi capacitatea de a veni în întâmpinarea obiectivelor echipei de a identifica tinte comune la locul de munca;


Continutul

  • cultura organizationala bazata pe valori etice;
  • fericirea ca afacere;
  • satisfactia profesionala;
  • trebuintele umane si imaginile despre lume si viata;
  • liderii viitorului;
  • lucrul în echipa:
  • evidentierea superioritatii echipei fata de individ în situatia rezolvarii unor probleme dificile,
  • abilitatea de a lucra în echipa;
  • construirea unei identitati a echipei;
  • cresterea coeziunii echipei si consolidarea sentimentului de apartenenta;
  • respectarea sarcinilor încredintate;
  • cresterea încrederii în ceilalti membri ai echipei;
  • cresterea încrederii în fortele proprii;
  • valorificarea potentialului individual în cadrul echipei;
  • stimularea dinamismul participantilor si implicarii acestora;
  • încurajarea angajamentului fata de echipa;
  • identificarea si stabilirea rolurilor;
  • identificarea punctelor tari si slabe ale membrilor echipei;
  • comunicarea eficienta:
  • motivatia si comunicarea;
  • ascultarea activa;
  • feedback-ul constructiv;
  • comunicarea publica eficienta;
  • relatia cu publicul;
  • gestionarea conflictelor;
  • asertivitate versus agresivitate
  • gestionarea stresului;
  • premisele unor relatii profesionale sanatoase;
  • cadrele de viata si specificitatea relatiilor;
  • relatia de colaborare;
  • relatia de subordonare;
  • relatie si responsabilitate.

Competente sociale si civice

Durata 208 de ore din care 80 teorie si 128 practica
Obiectivele generale
La finalul cursului toti participantii vor:

  • dobândi o cunoastere de sine îmbunatatita;
  • dobândi capacitatea de asumarea responsabilitatii propriei dezvoltari personale;
  • dobândi o comportare mai buna fata de sine si fata de ceilalti;
  • dezvolta capacitatea unei comunicare autentice bazata pe valori sanatoase;
  • dobândi capacitatea de a aprecia si respecta valorile vietii în cadrul echipei;
  • de a se respecta pe sine si a-i respecta pe ceilalti;


Continutul

  • cunoasterea de sine o mai buna cunoastere a vietii;
  • propriile resurse;
  • propriile slabiciuni;
  • felul de a traii si a prelucra experientele de viata;
  • ceea ce comunic despre mine ma reprezinta;
  • preocuparile personale în acest moment al vietii mele;
  • care sunt obiectivele ce-mi solicita energia;
  • cu ce ma confrunt; vulnerabilitate si valoare personala;
  • clarificari cu privire la “ dumneavoastra-tu”;
  • frica de prejudecati si a fi judecat;
  • curiozitate versus frica de judecata;
  • spatiu;
  • stabilitate;
  • aparare când si unde simt ca am toate acestea;
  • importanta regulilor în grup;
  • respectarea regulilor profesionale;
  • modul cum abordez spontan propriile probleme;
  • clarificarea temerilor legate de social si grupuri;
  • câstig personal;
  • pentru grup;
  • pentru competenta profesionala;
  • cum ma comport cu propria persoana dar cu ceilalti;
  • pot sa fiu atent la simtirile mele sau le trec cu vederea;
  • am timp pentru mine;
  • cum suport sau accept ceea ce este previzibil si imprevizibil în viata mea,
  • trasarea granitelor si a limitelor personale;
  • asumarea responsabilitatii si consecintelor actiunilor mele.



Acasa | Despre | Coaching | Performanta sportiva | Performanta profesionala | Resurse | Contact | Site Map


Sub-Menu:


Back to content | Back to main menu